Velkommen til e-universe.dk

Analytics-rapportering

Uanset om du sidder i en stor organisation og formidler rapporter internt, eller om du er en en-mandshær, der selv kigger på data, så er opgaven den samme: Lav den mest overskuelige rapportering der giver det største indblik og udbytte.
I Analytics er der en masse data, og dem skal du prioritere mellem. I nogle tilfælde skal du sørge for at indsamle endnu flere tal, fordi de ekstra er de rette.
Jeg vil gerne komme med lidt input på hvad jeg finder interessant at spore, at have som mål og at rapportere. Sidste del af indlægget er delt op i to, først webshop, derefter content site. Hvis du bruger dashboards i Google Analytics, så er din første udfordring at der maks kan være 12 widgets pr dashboard.

 

Vil du læse resten? Så skal du være medlem!

 
 

Allerede medlem?

 

Du får adgang til Danmarks mest professionelle SEO Forum, hvor du kan diskutere og lære nyt.

For bare 250 kroner årligt får du adgang til forum - og naturligvis til de artikler, der er udgivet siden starten og frem til og med 30. juli 2015, hvor den seneste blogartikel er udgivet.

Det er 68 øre pr. dag for adgang til et forum, hvor nysgerrige søgemaskiner ikke kan læse med, og hvor du kan få kvalificerede svar, feedback og skabe netværk med andre e-købmænd.